like button

JUALAN MURAH 2016

Wednesday, June 22, 2011

SURAT CINTA UNTUK CHEKGU :)


hyp! hahaha.. tergelak ak baca surat cinta nie.. hahhahha
ak xingt kat mana ak jumpa surat cinta nie, tp xkisah lah kan. cuba korang bca isi surat cinta nie.. hahahha



         ~~~~~~~~~~~~~~~~
Cikgu saya hormat pada cikgu, tapi kadang kadang saya sukar untuk mengikuti peraturan sekolah dan cikgu, kerana cikgu dan sekolah sangat cerewet. Jadi, pada hari guru ini, saya nak cikgu ambil tahu amaran saya ni.

1. Saya nak pihak sekolah sediakan satu track badminton, sebab saya tak minat bolasepak

2. Hampir sama, saya nak cikgu lebih adil masa PJPK, saya nak cikgu jangan dok main bola jer, sebab bukan semua students minat bolasepak, macam saya ni..

3. Saya nak cikgu jangan bagi kerja sekolah terlalu banyak, sebab saya tak ada masa nak buat kerja sekolah selama berjam-jam dan korbankan masa terluang saya dengan membuat ulangkaji cikgu yang entah pape..

4. Saya nak pihak sekolah panjangkan masa rehat kepada satu jam, sebab saya tak dapat buat-apa dalam masa yang singkat itu.

5. Saya nak orang gemuk dan tinggi duduk di belakang, sebab

weee! :)

poll 2.0

only u

Daisypath Anniversary tickers

~blogger walking n talking~